19 sierpnia 2014

Ice Bucket Challenge – czyli hektolitry wody wylane w szczytnym celu

Od kilku dni cały świat dosłownie zalewają filmiki pod nazwą Ice Bucket Challenge, nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć co to oznacza. Woda, człowiek i mamy akcję większą i o wiele szczytniejszą niż słynna akcja z bananem Daniego Alvesa. Wszystko zaczęło się od gubernatora New Jersey Chrisa Christie, który na swoim facebooku umieścił post, który zawierał filmik, w którym jego dzieci oblewają go wiadrem wody. Napisał również, że nominuje 3 osoby, w tym założyciela facebooka Marka Zuckerberga. Jeżeli te osoby nie powtórzą jego wyczynu w ciągu 24 h to będą zmuszone wpłacić 100 dolarów na fundację wspomagającą chorych na stwardnienie zanikowe boczne. W taki oto sposób rozpętała się wojna na wiadra, leją się sławni jak i zwykli ludzie. Akcja opętała cały świat i każdy chce pokazać swoją solidarność, dzięki tej akcji zostało już zebrane ponad  5 mld dolarów. Nasi ukochani piłkarze nie mogą być gorsi i również biorą udział w tej akcji. Chłopaki dzielnie znoszą kubły wody i wyzywają kolejnych. W taki sposób rozegrała się niezła wojna! :D

Zacznijmy więc od mojej inspiracji do podjęcia się tego zadania.

Steven Gerrard



Oh, yeah Steve! Czyż to nie sam sex? :D Szybkie otrząśnięcie, poprawienie włosów i uśmiech numer pięć, aby potwierdzić, że te kciuki uniesione w górę naprawdę wyrażają, że przyjął to zadanie na klatę po męsku!


Paul Scholes & Gary Neville

Gdzie szukać kolejnych prawdziwych mężczyzn jak nie na liście wieloletnich piłkarzy Czerwonych Diabłów?



Hahaha, chlup i mina, która wyraża więcej niż tysiąc słów. Tak, to już jest kiedy ci Neville leje na głowę zimną wodę. WAIT, Gary czy ty przypadkiem nie masz mokrych włosów?



Ależ to przyjął na klatę, no dobra do 30 sekundy myślałam, że przyjął to na klatę, nie jest źle, wiecie zawsze mogłoby być gorzej…

Mario Balotelli

Mówiłam, że mogło być gorzej. Aaaa no tak to tutaj miało być gorzej!





Mario wybuchnął niczym fajerwerki w jego toalecie. Mam nadzieję, że nikt tym razem nie wezwał policji.


Kevin Prince Boateng

Jak już jesteśmy przy bad boyach to warto pokazać tego pana.



Chlup tu, chlup tam, ooo i jeszcze tam, no i po sprawie. Zadanie przyjęte godnie. Co tu dużo mówić.


Nigel de Jong

Kolejny bad boy, ciekawe jak sobie poradzi.



Pełna klasa. Otrząśnięcie i po sprawie. Kolejne godne przyjęcie i patrzcie jeszcze może zostać misterem mokrego podkoszulka. No, no, no. Oby tak dalej!


Thiago Sliva

Chciałam, żeby było tak dalej! Dlaczego nikt mnie nie chce nigdy słuchać?!



Jezu, jak on krzyczy. Ratunku. Jedna piosenka mi przychodzi na myśl, a co zanucę sobie, gdzieeeeeee ci mężczyżni...

Neymar

Uwierzcie, cudów się nie spodziewałam.


Tutaj ich nie ma.


Marcelo


Upsss tu ich też nie ma. Szkoda, ale tego pana co polewa to chyba znam! Taki roznegliżowany to pewnie też podjął się oblania!

Cristiano Ronaldo

Jego to powinni jakoś ubrać. Naprawdę. Za diabła nie mogę się skupić



Niech mnie ktoś oświeci, kto tam krzyczy głośniej, oblewany, oblewający czy kręcący? Dobra, nie ważne szukam prawdziwych mężczyzn dalej!

Joleon Lescott

Przed włączeniem myślałam, mój ziomek, pewnie godnie zniesie to. Tak. Na pewno.



Czyżby chciał pobić Thiago Silvę i Balo? No cóż panowie jak na razie macie pierwsze miejsce ex aequo!

Daniel Alves

Ten. No. Jeżeli chcecie mieć dalej świetny słuch, to proszę was ściszcie od razu.



A nie mówiłam? Kurczę zaraz mi na pudle w miejscu jedynki miejsca zabraknie, ale no chłopaki musicie się zmieścić, bynajmniej na razie.

Daniel Sturridge

Kolejny Daniel? Czemu nie, gorzej chyba nie będzie...
Daniel, Daniel, Daniel! Słyszysz? Kibicuję ci!



Yeaaaaah! Zuch chłopak! Prawdziwi mężczyźni grają w Liverpoolu. Z resztą co tu się dziwić, uczą się od najlepszego, co nie Steve? :D

Darren Fletcher

Drugie podejście Manchesteru? Czemu nie!



Dzielnie to zniósł. Bez dwóch zdań.

David Alaba, Jérôme Boateng & Mario Götze

Spodziewałam się napływu facetów, którzy nie boją się wyzwań...


No i się nie pomyliłam! :D

Vincent Kompany

No i nadszedł czas na kapitana Manchesteru City.


Zostawiłam go na koniec, bo jestem oburzona! Nie, nie na Vincenta, a na dwóch panów oblewających. Jakbym mogła to bym ich wyzwała, no, ale na razie cierpliwie poczekam. Mam czas. Dopomnę się. *ogarnia się*

Podsumowując nasi kochani piłkarze dali sobie radę lepiej lub gorzej, brawa dla wszystkich za odwagę. Myślę, że każdy chciałby obejrzeć resztę nominowanych oraz jakieś zaskakujące osoby. Kto wie, może to już niebawem :)

Takim pięknym akcentem kończę ten post. Jak wytrwałyście, to niezmiernie się cieszę i serdecznie zapraszam was do dzielenia się swoimi znaleziskami oraz do rozstrzygnięcia, który z panów powinien znaleźć się na pierwszym miejscu w konkurencji na najgorsze przyjęcie oblania! :)

8 komentarzy:

  1. Pffff, ja tam nie wiedziałam, że taka akcja w ogóle istnieje. Szkoda, że na facebooku...
    Moje podium:
    3. Nigel de Jong
    2. Joleon Lescott
    1. Thiago Sliva
    Jak Podolski podejmie wyzwanie, to dajcie mi znać :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akcja najbardziej widoczna jest na instagramie, bo szczerze mówiąc na facebooku nie widziałam takiego entuzjazmu :)
      Oczywiście jak coś się pojawi od razu dam ci znać :)

      Usuń
    2. Na insta? Za długie filmiki przecież...
      http://instagram.com/p/r4QK2zntkr/?modal=true

      Usuń
    3. Na instagramie widziałam wszystkie te filmy, ba niektórych odpowiedników na yt nie znalazlam i musiałam ściągać z insta :) Tak, więc ten krótki czas insta daje radę :)

      Usuń
    4. http://instagram.com/p/r4dVZIPM-n/
      Leo Messi :)

      Usuń
    5. Usuń jakoś bardziej mój poprzedni komentarz xD Nie zauważyłam, że też napisałaś o Messim. Hazard http://instagram.com/p/r4fTHkEm0y/

      Usuń
    6. Trochę inna kategoria, ale i tak wygrał https://www.facebook.com/photo.php?v=936917579658489&fref=nf

      Usuń
    7. Byłam pewna, że nie zaakceptuje wyzwania, a tu takie zaskoczenie! :) Wygrał bezapelacyjnie :) Ogólnie to straszenie człowiek się wciąga, można oglądać takich filmikow setki i tak się nie ma dość :)

      Usuń