02 maja 2013

Poznajmy się lepiej cz. 3


To jest trzecia i ostatnia odsłona „Poznajmy się lepiej” Należy ona do mnie i szczerze mówiąc nie było mi łatwo to napisać. Ciężko jest opisywać samego siebie, ale jakoś dałam sobie radę, a czy dobrze zadecydujecie wy. Tak, więc tak wygląda mój alfabet:



Aleksandra i Alicja.Dwie najlepsze blogerki na tej ziemi i moje przyjaciółki. Olę „poderwałam na Gerrarda” na ciachach, a Alicję
 poznałam troszkę później już na Facebooku. Cóż mogę o nich powiedzieć? Świetne dziewczyny, które na zawsze odmieniły moje życie J


Barcelona.Największy błąd kibicowski jaki zrobiłam . Na samym początku swojej piłkarskiej przygody kibicowałam właśnie FCB. Powodem tego był David Villa i dzięki niemu widziałam siebie siedzącą na Camp Nou w trykocie z numerem 7 na plecach i z szalikiem w ręce głośno dopingującą swoją drużynę. Jednak, gdy dorosłam zrozumiałam, że znajomość piłkarskich metryk i całej historii to nie kibicowanie  i, że miłości do klubu nie da się na tym stworzyć.


Ciacha.net Serwis, który uświadomił mi, że będąc dziewczyną też mogę kochać piłkę i nie jestem wcale gorsza od chłopaków. Ten serwis poznałam w 2010 roku poprzez trwający Mundial. Jednak wiele czasu wahałam się czy założyć konto. Założyłam je na początku 2012 roku o nicku „kulka1777”. <do dnia dzisiejszego nie wiem co mi do głowy strzeliło, żeby było, aż tyle siódemek> Odłączyłam się od tego serwisu wraz z Alą i Olą, aby stworzyć coś innego, a jednocześnie robiąc to co kocham. Czy żałuję, że zupełnie zrezygnowałam z ciach? Szczerze mówiąc nie, bo zyskałam coś więcej w postaci UniLiverCity.


Dziennikarstwo. Od początku swojej piłkarskiej przygody podziwiałam w telewizji Mateusza Borka. Zawsze cierpliwie czekałam na wydanie wiadomości sportowych w jego wykonaniu. Jednak nie  wiedziałam, że w późniejszym czasie okaże się, że w stronę dziennikarstwa pognają moje wszystkie marzenia. Dziś już wiem, że to cudowny zawód, że miło było by to robić, ale nic na siłę. 


España. Kraj, który poprzez reprezentację zaprowadził mnie do świata piłki. Jednak oprócz futbolu zachęcił mnie do swojego języka i swojej kultury.




Fotografia. Bardzo lubię robić zdjęcia zwłaszcza przyrody. Nie interesuje mnie to czy wychodzi mi to dobrze czy źle ważne, że lubię to robić ;)




Gotowanie. Moja wielka pasja. Od dziecka mama zaganiała mnie do kuchni, a z czasem sama zaczęłam do niej przychodzić, aby pomóc. Tak mi zostało do dziś i jako nastolatka dużo czasu spędzam w kuchni co po prostu sprawia mi przyjemność.




Hart. O nim nie trzeba mówić za dużo :)






Imiona. Całkiem nie dawno przeszukiwałam internet w pogoni za trzecim imieniem. Okazało się, że na żadne imię nie mogę się zdecydować, bo nie pasuje mi do pierwszego i drugiego. Pewnego dnia wpadłam na pomysł, aby wybrać imię jednej z moich przyjaciółek. Padło na Olę. Tak, więc brokenheart45 to tak naprawdę Patrycja Monika Aleksandra B.



Jamie Carragher. Mój ukochany pierniczek z Liverpoolu <3 Cudny piłkarz i żywa historia LFC. Jego poznanie zawdzięczam nikomu innemu jak Silene, która wprowadziła mnie do świata Liverpoolu i pozwoliła mi go poznać. (Dziękuję!)





Kluby. Kluby, którym kibicuję:

  • Liverpool FC
  • Manchester City
  • oraz okazjonalnie wielu innym :)


Lista miejsc do zwiedzenia. Prowadzę taką listę i zapisuję na niej kraje, które mi się podobają i chciałabym je odwiedzić. Oto parę z 
punktów tej listy:

  • Hiszpania
  • Anglia
  • Portugalia
  • Bośnia i Hercegowina
  • Dania




Muzyka. Jest to nieodłączna część mnie. Nie wyobrażam sobie dnia bez słuchania swojej ulubionej muzyki. Zawsze ze słuchawkami w uszach i w swoim świecie.



Nightwish. Zespół, który zupełnie zmienił moje gusta muzyczne. Piosenka „The poet and the pendulum” była moją pierwszą, którą polubiłam i dzięki niej ze słodkich piosenek przeszłam na mroczne. Teraz metal czy mocny rock są moją miłością.





Oasis. Zespół bardzo mocno związany z Manchesterem City. Dzięki Joe Hartowi poznałam „Wonderwall” i zostałam z tym zespołem na dłużej.






Pseudonim. W szkole podstawowej, a dokładnie na samym jej początku chłopcy z mojej klasy nazwali mnie „Ronaldinho” <od razu mówię, że nie jestem do niego podobna> Ten pseudonim wziął się z tego, że będąc małą dziewczynką lubiłam grać z kolegami na korytarzu w piłkę, a dokładniej nie piłką, a korkiem od butelki. Jest to jedno z milszych wspomnień z tamtych czasów.





Reprezentacja. Nigdy właściwie nie kibicowałam reprezentacji Polski w piłkę nożną i chyba tak pozostanie.




Sport. Oprócz piłki nożnej lubię też różnego rodzaju sztuki  walki. Każda gala KSW jest dla mnie świetną zabawą i przyjemnością, bo odczuwam wtedy inne emocje niż te piłkarskie.





Temperament. Ten kto nie poznał mnie osobiście nie wie, że mam niezły charakterek. Każdy powie o mnie coś innego jednak jakbym miała sama siebie opisać powiedziałabym, że jestem mściwa, ambitna i kiedy potrzeba chamska.



UniLiverCity. Blog, który dla każdej z nas jest czymś wielkim. Angażujemy się w niego i przekazujemy wam swoje uczucia związane ze sportem, który kochamy. Jednak ULC to nie tylko my i nasze uczucia, ale i nasi czytelnicy. Bez nich nie byłoby tego wszystkiego.

Włosy. A właściwie ich kolor jest dla mnie chwilami problemem. Bycie blondynką nie jest łatwe. Wszyscy kierują się stereotypami, że jak blondynka to „głupia i pusta”. Nie jednokrotnie ludzie przypisywali mi te cechy, ale mimo wszystko chwilami jestem dumna, że posiadam taki, a nie inny kolor. Mogę tym ludziom udowodnić, że to wszystko nie jest prawdą.



You’ll never walk alone” piosenka, która za każdym razem rozrywa moje serce na kawałki. Jednak jest jedną z moich ulubionych i za każdym razem w mojej głowie huczy milion kibiców śpiewających ten hymn z całym swoim sercem.




Zakończenie. No właśnie nie lubię jak się coś kończy, a to właśnie jest już koniec.



***

Serdecznie was zapraszam do oddania głosu w ankiecie na temat nowych zmian na blogu i wszystkich jego kontach :)

43 komentarze:

  1. Tak patrzę, że jesteś absolutnym przeciwieństwem mnie, no oprócz koloru włosów, bo też jestem blondynką. ;) I też dawałam sobie rękę uciąć, że polska reprezentacja wyjdzie z grupy na EURO i niestety też bym tę rękę straciła. Z tą tylko różnicą, że ja jestem akurat zawsze za reprezentacją Polski, niezależnie od tego jak grają, w co grają, czy grają kobiety, czy mężczyźni, jakoś zawsze kieruje mną świadomość, że ci ludzie na boisku reprezentują mnie. Mimo, że kocham reprezentację Portugalii, czy Anglii i życzę im jak najlepiej, to jakoś nie mogłabym postawić ich ponad Polskę.

    OdpowiedzUsuń
  2. David Villa też skradł moje serce i właściwie zmusił do regularnego oglądania Barcelony, ale zostałam z nią po dziś dzień. Mam nadzieję, że do końca życia :) Ten facet jest niesamowity! Niedawno to pisałam na ciachach pod jakąś notką... Chyba nie ma na świecie drugiego takiego piłkarza, który przekonałby do piłki nożnej TYLE dziewczyny. Chyba, że jeszcze Steven Gerrard?
    Ktoś, kto zakochał się w hiszpańskiej reprezentacji zazwyczaj szuka jej w hiszpańskiej lidze. Ty wybrałaś Angielską. Powiedzmy, że jest to coś odbiegającego od reguły ;) i niewątpliwie ciekawego. La Rojitę też oglądasz?
    Hart <3
    Wonderwall <3
    I nie wiem co tam jeszcze... Gdzie zrobiłaś to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Villa to jest magnes! Szczerze mówiąc do tej pory jestem pod jego urokiem :) Haha jak przypomnę sobie jaka była moja uciecha po tym jak dowiedziałam się, że jestem imienniczką jego żony :D *dziecko*

      Szczerze mówiąc kiedyś mi się zdarzyło obejrzeć La Rojitę, ale teraz jakoś o niej zapomniałam. Dziękuję ci za przypomnienie :)


      To zdjęcie robiłam kilka lat temu będąc z podstawówką na zielonej szkole w Jugowicach koło Wałbrzycha. W pobliżu tej miejscowości była wieża (za diabła nie pamiętam nazwy) i właśnie na tej wieży robiłam to zdjęcie. Najśmieszniejsze jest to, że mam lęk wysokości i to zdjęcie jest zleksza usłane strachem :)

      Usuń
    2. Znam takie, które od lat jarają się faktem, że są imienniczkami jego żony. Że niby większe prawa czy coś...
      "David był pierwszy. Oczarował swym przecinkiem i intuicją strzelca wyborowego. Był bezbłędny w wyglądzie i zachowaniu. Dziewczyna oddała mu swe serce. Potem poznała, że są na świecie lepsi i piękniejsi, ale wolała nie dopuszczać do siebie tej świadomości"

      La Rojita to chyba moja największa miłość. Ich zgrupowania są tak rzadko, że gdy tylko zbliża się kolejne, cieszę się jak dziecko. Pamiętam, że podczas wakacji w Hiszpanii byłam jedyną osobą w barze, która nie odrywa wzroku od meczu U23. A to przecież ich reprezentacja, nie moja :P Nie mogłam nie nazwać swojego bloga la_rojita xDDD

      A to tam nie byłam. Jakoś znajomo mi wyglądało, ale jednak nie :P Trochę za daleko ode mnie, ale byłam w Strzegomiu i Jeleniej Górze

      Usuń
    3. Mnie to jarało przez kilka dni, a później opóźniony zapłon i pytanie: Jak to on ma żonę?! xD
      Jednak jak się dorasta to ta miłość piłkarska dojrzewa i przechodzi na poziom HARD xD <Morata ty szczęściarzu! :D

      Dziwne, że hiszpanie nie zwracają uwagi na La Rojitę, przecież to przyszłość Hiszpanii. Ci chłopcy w przyszłości będą zdobywać kolejne tytuły mistrzowskie... Przecież tam jest nowy Xavi czy Iniesta :)

      Usuń
    4. Hard? Ok. A co ma powiedzieć Cule mdlejąca na widok Moraty? To się źle skończy... Naprawdę. Dlaczego on musi grać w Realu?!

      Nie wiem czy zwracają czy nie. Tamto to był mecz towarzyski w dosyć pustawym barze. Potem już nigdy nie udało mi się trafić na mecz. Brak internetu to zła rzecz.
      Ci chłopcy już wygrywają wszystko jak leci, a przy okazji ostro trenują słitfociarstwo

      Usuń
    5. Wiesz ja się cieszę, że gra w Realu, bo wiem jaki problem mam z Bartrą :)Po Barcelonie został mi Villa i właśnie młodzież Montoya czy Bartra :) Na szczęście wczoraj naładowałam się nimi i na jakiś czas mi starczy :)

      Słitfociarstwo to druga najlepsza rzecz w piłkarzach :)

      Usuń
    6. Ach, Bartra *.* Wiążę z nim naprawdę daleko idące nadzieje. Jak go sprzedadzą, to własnoręcznie ukatrupię Sandrusco!
      A taki Thiago?

      No ba! Hiszpan bez słit foci nie jest Hiszpanem. Kadra U19 i młodsze jeszcze nie mają takiego nawyku, ale ci starsi radzą sobie doskonale

      Usuń
  3. It is plus necessary to discover the business
    model of a company you want to hire.

    Here is my web blog; ochrona obiektów lublin

    OdpowiedzUsuń
  4. This decrease in cargo managing shrinks loss or damage, and in
    summation increases security.

    Here is my site ... organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  5. These exercises are not included in sort pattern of expressions.
    Legislation transforms businesses along with business leaders present breakthrough results!



    my web-site - szamba betonowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Learning the ways of institutions on your own
    may require year. Now you would think if is actually really important to engage Solicitors in Liverpool?


    Here is my weblog - organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  7. The channels contain MTV, Country Favorite tunes Channel or CMTT and much a great deal more.
    At last, when you are quenched by using what you provide
    built, put it apart for a bit of time.

    My blog tłumaczenia czeski Katowice

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, i believe that i saw you visited my weblog thus i

    got here to “return the desire”.I'm trying to find issues to enhance my site!I guess its

    ok to use some of your ideas!!

    Also visit my web-site - Properties For Sale In Catral

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for another informative website. Where else
    could I get that kind of

    information written in such an ideal way? I have a project that I am just now working on,

    and I have been on the look out for such info.

    Visit my blog post ... http://www.catral.biz/costa-blanca-spain-markets-spain.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey, you used to write excellent, but the last
    several posts have

    been kinda boring… I miss your tremendous writings.
    Past several posts are just a

    little out of track! come on!

    Feel free to surf to my page; wiki.chroniquesgalactica.org

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, incredible blog format! How long have you ever
    been blogging for? you made running a blog

    look easy. The total glance of your web site is fantastic, as smartly as
    the content!

    Here is my homepage Www.Visarcana.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. hello!,I really like your writing so so much! share we

    be in contact more about your article

    on AOL? I need an expert on this area to unravel my

    problem. May be that's you! Looking forward to peer you.

    Here is my web blog :: jdbc connection timeout property

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?


    you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, let alone
    the content!

    My website - claim of right property law

    OdpowiedzUsuń
  14. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the
    video to make your point. You

    clearly know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting

    videos to your weblog when you could be giving us something enlightening
    to read?

    Feel free to surf to my webpage :: Help.vth.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Good - I should certainly pronounce, impressed with your website.

    I had no trouble

    navigating through all tabs and related information ended up being
    truly simple to do

    to access. I recently found what I hoped for before you know it at all.
    Reasonably unusual. Is

    likely to appreciate it for those who add forums or something,
    web site theme . a tones way for

    your customer to communicate. Excellent task..

    Have a look at my homepage ... efektywnie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. great post, very informative. I wonder why the other
    experts of

    this sector do not notice this. You should continue
    your writing. I'm sure, you have a great readers'
    base already!

    Also visit my web blog :: costa blanca swimming pools

    OdpowiedzUsuń
  17. Good day! This is my first visit to your blog! We are a

    group of volunteers and starting a new project in a community in the
    same niche. Your blog

    provided us useful information to work on. You have done a marvellous job!


    Also visit my site :: real estate shepherds bush london

    OdpowiedzUsuń
  18. We are a group of volunteers and opening a new scheme in
    our community. Your web site

    offered us with valuable information to work on.
    You've done an impressive job

    and our whole community will be grateful to you.

    My blog post: Catral Tourist board

    OdpowiedzUsuń
  19. It is best to take part in a contest for the most effective
    blogs on the web. I will

    recommend this web site!

    my web-site; http://www.rav.eti.br/ravwiki/index.php?title=Tricks_Upon_Finding_Golfing_Legit_Land

    OdpowiedzUsuń
  20. Then test this on your sight by dropping only one drop into your primary eye.

    On the inside fact this is a really wrong idea.

    Feel free to surf to my weblog; agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  21. Well, you have must the lawyer about the effect of Driving under the influence charges to one.
    An mistake can have a negative impact from the case.


    My weblog ... agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  22. All of the tools that simple are exactly what your would need themselves.
    There always looks a 740 accident during the installing.


    Here is my web blog; biuro detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  23. Is it a question of confronting your mortality,
    procrastination, or lack about resources?

    my site usługi detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  24. It may glance a little scary, but it a particular wonderful experience.
    This technology is often quite similar to stereolithography.


    my blog; prywatny detektyw

    OdpowiedzUsuń
  25. A major part of Edmonton's metropolitan population spending time within the City of Edmonton.

    my web page - prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  26. Health supplement experts, software paying for
    freelancers India is a real best decision.
    Dub Turbo will give you the give a boost to that your appearance needs.


    My homepage; prywatny detektyw

    OdpowiedzUsuń
  27. These types of training is particularly strict
    and methodical. Adjectives that I may likely use are repetitive, sloppy, and dull.


    Stop by my website - pobierowo

    OdpowiedzUsuń
  28. Alternatives reason do experience for needing a
    customized T shirt? Here are some details of the T-shirt printing method that you may not necessarily aware of.


    My web-site: zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  29. Instead, this was a easy brand of music search for a amount of security and
    expectations. Looked for is where items can start to
    obtain complicated.

    Here is my website; organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  30. The whole capability for informing will to soften this prospect for the sale.
    Feel specific and realise the life style and design you
    love.

    Here is my webpage :: borelioza

    OdpowiedzUsuń
  31. Unravel the history regarding rubber production
    with regard to Kerala on rubberized plantation
    tours. Find some of its hidden jewels further inside coast.


    My site :: candida

    OdpowiedzUsuń
  32. It is really because children design skills and familiarity in
    phases. This method will increase their talents.


    My web-site :: borelioza

    OdpowiedzUsuń
  33. You need to use are shown three notes that amount to a basic guitar chord.
    If you exercised the music within a commercial, you paid the needle add fee.


    My web-site; http://szalona-organizacja-podróży.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. This can be a once a lifetime opportunity for your family.
    Bodyweight training uses your own body's weight relatively of machine weight.

    Here is my web page projekty-wnętrz-bauart.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. An email marketing campaign will keep your customers
    money. The best ingredient is that Myspace can link to be able to the product's Twitter page.

    Here is my web site ... homepage

    OdpowiedzUsuń
  36. Others delay regular maintenance tasks because of the high cost it requires.
    People need with exchange ideas and moreover feelings with most notably people.


    my web blog :: http://www.uslugi-detektywistyczne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. My readership is growing-slowly-but it puts a smile on my face to know that someone out there is actually
    reading me. Hence, a typical blogger is at good ease generating uncomplicated adjustments by way of a control panel, obtaining a
    uncomplicated interface, as an alternative of messing with the actual Word - Press programming.
    Word - Press is an open source blog publishing application
    and can be used for basic content management.

    Here is my blog; WP Social Press Review

    OdpowiedzUsuń